poniedziałek, 17 października 2016

Dzień Nauczyciela

Dziś był Dzień Nauczyciela. Nasza pani, pani Sylwia dostała mnóstwo prezentów. Ale najlepszym prezentem był dla niej odpoczynek. Tak! Pani Sylwia nie prowadziła dziś lekcji. Lekcje prowadziły dzieci. Ja prowadziłam lekcje z mojego ulubionego przedmiotu - języka polskiego. Najpierw usiedliśmy w kółku i rozmawialiśmy które zwierzęta zapadają w sen zimowy. Okazało się, że jeż nie zapada w sen zimowy, tylko w hibernację! Wszystkie dzieci napisały jak zwierzęta przygotowują się do zimy. Musiałam sprawdzić szesnaście zeszytów! Bardzo podobała mi moja lekcja.
Zosia
Galeria zdjęć
Dziś Święto wszystkich nauczycieli i pracowników szkoły. W całej szkole zapanowała Pajdokracja. To uczniowie prowadzili lekcje. Zosia przeprowadziła lekcje z edukacji polonistycznej.
Szymon powtórzył z nami tabliczkę mnożenia.
Basia przygotowała gry edukacyjne o zwierzętach,
a Maks zajęcia plastyczne - malowaliśmy farbami.
Ja dziś wystąpiłam w roli ucznia :)
P.Sylwia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz